Zap Zap Kindergarten Math APK voor Android

(0)
  • APK status

Softonic-recensie

Zap Zap Kleuter Wiskunde - Een leuk en boeiend wiskunde avontuursspel voor kinderen.

Zap Zap Kleuterschool Rekenen is een leuk en boeiend wiskunde-avontuursspel voor kinderen van 3-6 jaar. Het spel is een verzameling van snelle wiskundespellen die kinderen kennis laten maken met de essentiële fundamenten van de wiskunde, waaronder optellen en aftrekken, plaatswaarden, meting, gegevens en meer.

Het spel biedt een verscheidenheid aan gamified uitdagingen in verschillende omgevingen, en spelers kunnen kiezen tussen twee personages en level up gaan door wiskundevragen te beantwoorden om hun totale score te verbeteren. De adaptieve leerfunctie past het moeilijkheidsniveau van elk spel aan om bij de speler te passen, zodat elk kind voldoende uitdaging krijgt.

Zap Zap Kleuterschool Rekenen is afgestemd op internationale wiskundecurricula, waaronder de Common Core State Standards in de VS, waardoor het perfect is voor basisschoolkinderen of thuisonderwijs. Het spel bevat ook een uitgebreide reeks leeractiviteiten die de belangrijkste principes van vroeg wiskundeonderwijs behandelen.

Het spelen van Zap Zap Kleuterschool Rekenen is een geweldige manier om de wiskundevaardigheden van uw kind te ontwikkelen en te versterken, terwijl u hen ook leidt om kritisch denken vaardigheden te verwerven. Het spel is 100% reclamevrij, zonder onderbreking van de speeltijd en het leren van uw kind. Download het vandaag nog en laat uw kind op een leuke en boeiende manier wiskunde leren!

Programma is beschikbaar in andere talen

Beoordelingen about Zap Zap Kindergarten Math

Heeft u geprobeerd Zap Zap Kindergarten Math? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.